לעמותת 'זוכרות' הפועלת לקידום שיח ציבורי לאחריות הציבור היהודי ישראלי לנכבה ולמימוש זכות שיבת פליטים הפלסטינים דרוש/ה:

רכז/ת פעילות ציבורית

יעודו של רכז/ת פעילות ציבורית בזוכרות יהיה לקדם סדר יום ציבורי וחשיפה ציבורית רחבה על אחריות הציבור היהודי ישראלי על הנכבה ועל שיבת הפליטים הפלסטינים באסטרטגיה המכוונת לתקשורת המונים תוך חיבור לאקטואליה ומאבקים קיימים. הפרקטיקות בהן יעשה שימוש בתפקיד זה הם: קמפיינים ציבוריים, יזום פעולות ציבוריות חדשניות, קשר עם אמצעי התקשורת, הפקה והפצת חומרי הסברה יחודיים לקהלי יעד מגוונים וקידום נראות וחשיפה של הפעולות הקיימות בזוכרות לציבורים רחבים בצד יזום פעולות חדשות.

 

תיאור תפקיד:

  1. אחריות על גיבוש ויישום האסטרטגיה הארגונית לתקשור והפצה של נושאים שעל סדר יום הארגון לציבור הרחב, תוך מינוף הזדמנויות אקטואליות ומאבקים קיימים והבאתם לידיעת הציבור הרחב דרך תקשורת המונים באמצעות פעילות ציבורית, תקשורתית והסברתית.
  2. הגברת הנראות, החשיפה והדהוד הפעולות והפרוייקטים הקיימים של זוכרות והתאמת המסרים לקהלי יעד יחודיים דרך יזום והובלת קמפיינים, ארועים ציבוריים ופעולות ציבוריות יצירתיות
  3. קידום ורתימת שיתופי פעולה מול ארגוני חברה אזרחית, קואליציות, אנשי מפתח ומקבלי החלטות בחברה הישראלית, הפלסטינית והבינלאומית סביב קמפיינים ויוזמות ספציפיות.
  4. התווית המסרים הציבוריים של הארגון ודברור פעילות הארגון דרך ניהול קשר שוטף עם עיתונאים ואנשי תקשורת; קידום ידיעות, כתיבה ועריכת מאמרים לתקשורת; והגדלת חשיפת פעילות הארגון.


דרישות התפקיד:

  1. מחויבות והזדהות מטרות וערכי הארגון.
  2. יצירתיות וחשיבה מקורית ויוצאת דופן.
  3. ניסיון ביזום והובלת קמפיינים.
  4. ידע וכישרון בכתיבה, בעריכה, בהתבטאות בע"פ ובכתב; כושר ביטוי מעולה בעברית בכתב ובעל פה, יכולת ביטוי גבוהה באנגלית – ערבית יתרון
  5. ניסיון מוכח בעבודה מול התקשורת ופעילות הציבורית.
  6. ראייה מערכתית רחבה; כושר ניהול וארגון; כושר קבלת החלטות; יכולת עמידה בלחצים; קפדנות, שיטתיות, והקפדה על פרטים.
  7. יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית גבוהה.
  8. יכולות עבודה מעולות באופן עצמאי ובצוות

 

היקף משרה: 50% משרה, 4 ימים בשבוע.

מקום העבודה: עבודה ממשרדי זוכרות בתל אביב.

מועד תחילת העבודה: מיידי.

קורות חיים ומכתב נלווה המפרט את הזיקה של המועמד/ת לזוכרות בכלל ולתפקיד בפרט יש להעביר ל liat@zochrot.org. רק פניות מתאימות ובצירוף מכתב נלווה תענינה.